Eén van de activiteiten die voortkomen uit de doelstellingen van de vereniging is de uitgave van een vaktijdschrift welke drie maandelijks verschijnt. De titel van dit vakblad is toepasselijk, kort en bondig "INFANTERIE".

Het tijdschrift INFANTERIE beschikt over een onafhankelijke redactie.
De samenstelling van de redactie bestaat uit infanteristen die hun sporen in het vak hebben verdiend.

Redactiesecretariaat

Opleidings- en trainingscentrum Manoeuvre
Bernhardkazerne
Postbus 3003 / MPC 53B
3800 DA Amersfoort
infanterie @ vio . nl

Abonnementen

Een abonnement op de INFANTERIE kost € 20,- per jaar.
Een abonnement kan aangegaan worden na invulling en opsturen van het inschrijfformulier.

Het formulier (PDF, 160Kb) kunt u hieronder downloaden, invullen, ondertekenen en toesturen aan de Ledenadministratie: ledenadmin @ vio . nl

Download inschrijfformulier abonnement hier

Achief van artikelen

Voor leden van de vereniging maakt het tijdschrift onderdeel uit van de contributie.

Zij kunnen door inloggen de artikelen digitaal downloaden in PDF.

Alleen leden van de vereniging worden geaccepteerd als zij zich hiernaast registreren.