De voorzitter van de Vereniging Infanterie Officieren: Generaal-majoor H.G.J.A. Smits, nodigt zijn leden uit om aanwezig te zijn bij:

De Algemene Ledenvergadering op woensdag 27 maart 2024.

De ALV zal dit jaar digitaal middels Microsoft Teams gehouden worden om zodoende zoveel mogelijk leden instaat te stellen om de ALV te kunnen bijwonen.

Algemene ledenvergadering:

Naast een terugblik op de afgelopen bestuursperiode en het financiële beleid met de bijbehorende verantwoording, zullen ook de noodzakelijke bestuurswisselingen op de agenda staan. Zo wil het bestuur een nieuw kandidaat bestuurslid introduceren die de reservisten binnen de vereniging zal vertegenwoordigen en zijn we op zoek naar een nieuwe kandidaat voorzitter, secretaris en een vertegenwoordiger officieren B.D.

Verder zal er inspraak mogelijk zijn omtrent toekomstige evenementen en ingezette koers van het bestuur.

Programma ALV:

19:00 uur: Digitaal ontvangst;
19:30 uur: Aanvang ALV;
20:30 uur: Verwacht einde ALV.

Indien u lid bent van deze vereniging en wenst deel te nemen aan de ALV dan het verzoek om u voor 20 maart a.s. aan te melden via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
U ontvangt dan daags voor de vergadering een e-mail met de link voor de digitale vergadering in Microsoft Teams.
Indien u zich verkiesbaar wilt stellen voor de functie van voorzitter of secretaris, dan verzoek ik u om dit via hetzelfde mailadres te kenbaar te maken.

Graag aandacht voor:

Ter voorbereiding op de ALV zijn de agenda, financiële verantwoording, jaarverslag, huishoudelijk reglement en ALV verslag 2023 vanaf 02 maart 2024 beschikbaar op deze website onder >Informatie >Algemene ledenvergadering.
Heeft u stukken die u wilt inbrengen, dan deze vóór 25 maart a.s. aan te leveren via e-mail aan secretaris @ vio.nl
Dat geldt tevens voor alle overige inhoudelijke vragen.