Battlefield Tour Walcheren succesvol verlopen.

De Battlefield Tour Walcheren is weer een goede bijeenkomst van de VIO geweest. De opkomst was helaas niet overweldigend. Er waren 120 plaatsen beschikbaar en van de 76 inschrijvingen zijn uiteindelijk 65 personen op komen dagen. Het was een zeer gemêleerde groep uit alle geledingen van onze vereniging. Dank aan diegenen die de soms lange reis naar Vlissingen hebben ondernomen.
De ontvangst met koffie en een echte Zeeuwse Bolus, gevolgd door een inleiding op de BFT van Lkol b.d. Broskij, was de aanzet tot een interessante dag waar een ieder van genoten heeft. Het prachtige weer (zon, matige wind en zo’n 7 graden) heeft daar mede toe bijgedragen.

In de INFANTERIE nr 3 van dit jaar zal er een artikel van de KMA/VTO INF-klas verschijnen over deze Battlefield Tour. (Op initiatief van de klassencommandant Kap Dennis Schots was de complete klas present op de BFT. Een goede zaak!).

Reacties van deelnemers:

“Dank aan de organisatoren en de sprekers die de BFT Walcheren tot een succes hebben gemaakt! Het was een geslaagde dag”.

“Helemaal mee eens, complimenten voor de organisatie! Interessante BFT met Infanterie in het zwpt! Wat mij betreft volgend jaar weer op de agenda”.

Klik op de foto's voor een grotere versie van de foto.
{gallery}walcheren{/gallery}